Σε περιπτωση που απαγορευτουν απολυτα οι νυχτερινες πτησεις στο αεροδρομιο της Φρανκφουρτης, η Lufthansa Cargo σκοπευει να αποικοδομησει τον στολο της στην Φρανκφουρτη. Η εταιρεια θα αφαιρουσε τοτε απο τον στολο της σταδιακα και τα 19 MD-11 που εχει στην Φρανκφουρτη σταθμευμενα. Αυτο δηλωσε ο διευθυντης της εταιρειας Carsten Spohr. Η κινηση αυτη θα ειχε σαν αμεσο αποτελεσμα το λιγοτερο καθε δευτερη θεση εργασιας απο τις 4700 να διαγραφει.
Ιδιαιτερα σκληρο θα ηταν το χτυπημα στο αεροδρομιο του Rhein-Main οπου πολλες μεταφορικες εταιρειες εξαρτωνται απο την Lufthansa. Μεχρι στιγμης το μοντελο της εταιρειας προβλεπει μεταφορα εμπορευματων σε αμιγως cargo αεροσκαφη αλλα και χρηση μερους επιβατικων αεροσκαφων, με εναν συνολικο παγκοσμιο στολο 500 αεροσκαφων.
Αυτη την στιγμη επιτρεπονται μεταξυ 2400 και 0500 17 πτησεις απο το αεροδρομιο της Φρανκφουρτης, ενω μαλιστα πριν απο λιγο καιρο ειχε κανει αιτηση για αυξηση στις 23 μεχρι το 2020, 20 απο τις οποιες καθαρα εμπορευματικες.
Η εταιρεια σκοπευει να εξαντλησει ολα τα νομικα μεσα. Η Lufthansa Cargo δεν εχει το δικαιωμα ενστασης/αναθεωρησης αυτη την στιγμη. Αλλα δηλωσε οτι εαν οι τοπικοι φορεις δεν κανουν αυτην την κινηση θα υποβαλει διαμαρτυρια για την αφαιρεση του δικαιωματος καταβολης αιτησης αναθεωρησης.
πηγη: © dpa, aero.de / 28.08.2009