Όπως ακριβώς είχε αναφερθεί, ακυρώθηκε λόγω των εκλογών ο διαγωνισμός για τον αερομεταφορέα που θα αναλάβει τις 24 άγονες γραμμές, καθώς και εκείνος για την επιλογή φορέα για την επίγεια εξυπηρέτηση στα 34 μικρότερα αεροδρόμια.
Εάν δεν γίνονταν εκλογές, την 1η Οκτωβρίου θα οριζόταν ο νέος ανάδοχος, ωστόσο, το υπουργείο μεταφορών αποφάσισε ότι ο ο διαγωνισμός πρέπει να επαναπροκηρυχθεί από την νέα κυβέρνηση.
Σύμφωνα, με τη συμφωνία πώλησης του πτητικού έργου των Ολυμπιακών Αερογραμμών στην νέα εταιρεία Olympic Air, η εκμετάλλευση των άγονων γραμμών, αλλά και τα τακτικά δρομολόγια που διεξήγαγε εκτός Ε.Ε. η «παλαιά» Ολυμπιακή μεταβιβάζονται προσωρινά στην Olympic Air - με το ίδιο τίμημα- μέχρι να ανακηρυχτεί ο νέος ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό.
Στο μεταξύ, η Aegean Airlines με επιστολή της στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας διαθέτει τον στόλο της για να γίνουν τα δρομολόγια από την 1η Οκτώβρη και, μάλιστα, με το μισό αντιστάθμισμα από αυτό που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές.
Η κίνηση αυτή της Aegean Airlines, που ενώ είναι γνωστό ότι το έργο θα ανατεθεί στην Olympic Air, αποσκοπεί στη δημιουργία νομικού υπόβαθρου για μελλοντικές διεκδικήσεις από το Δημόσιο, αλλά στέλνει και μήνυμα προς τις αρμόδιες αρχές, ότι δεν θα μείνει άπραγη σε περίπτωση που συνεχιστεί το καθεστώς μεροληπτικής αντιμετώπισης του διάδοχου σχήματος της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, δεν έχουν ακόμα πάρει θέση για τις νέες αλλά αναμενόμενες εξελίξεις.
Πάντως, ο υπουργός Μεταφορών, δήλωσε το θέμα θα ξεκαθαρίσει εντός 3 ημερών και κανένα νησί δεν θα μείνει χωρίς αεροπλάνο.
πηγη: hellenicbusiness.gr
Recent Posts