[ Best viewed with SR Iron and Google Chrome in 1024x768 ]
beep!

Recent Posts

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Καταγγελιες των πιλοτων της Air France σχετικα με την πτηση ΑF447.

«Προσπαθούν να επιρρίψουν τις ευθύνες στους πιλότους. Δεν θέλουν την αλήθεια γιατί θα αμφισβητηθούν τα συστήματα της Αirbus» λέει ο Ζεράρ Αρνού, εκπρόσωπος της Ενωσης Πιλότων της Αir France, οι οποίοι καταγγέλλουν συγκάλυψη των αιτίων της αεροπορικής τραγωδίας του περασμένου Ιουνίου, με τους 228 νεκρούς. Αξιωματούχοι του κρατικού Γραφείου Ερευνών και Αναλύσεων της Γαλλίας (ΒΕΑ) και της Αir France άφησαν να εννοηθεί ότι ανθρώπινο σφάλμα των τριών πιλότων προκάλεσε τη συντριβή του Αirbus το οποίο εκτελούσε την πτήση Ρίο- Παρίσι και έπεσε στον Ατλαντικό. Η γαλλική αεροπορική εταιρεία προκάλεσε την οργή σωματείων πιλότων και των οικογενειών των θυμάτων όταν αποκαλύφθηκε ότι έδωσε εντολή να αρχίσουν μόλις τώρα να περνούν από ειδική εκπαίδευση όλα τα μέλη των πληρωμάτων που χειρίζονται αεροσκάφη Αirbus, ώστε να γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν τυχόν βλάβη του συστήματος μεγάλου ύψους, σαν αυτή που αντιμετώπισε το πλήρωμα της μοιραίας πτήσης ΑF447.

Την 1η Ιουνίου το Αirbus 330 κατέπεσε από μεγάλο ύψος, εν μέσω καταιγίδας, και συνετρίβη στον ωκεανό στα ανοιχτά της Βραζιλίας.

Τα «μαύρα κουτιά» δεν βρέθηκαν. Αυτόν τον μήνα πρόκειται να ξεκινήσει νέα έρευνα για τον εντοπισμό τους με βαθυσκάφη, όμως η αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην καταστροφή είναι μάλλον γνωστή. Λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας, οι οποίες πιθανότατα προκλήθηκαν από τον πάγο, προκάλεσαν την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του συστήματος αυτόματης πλοήγησης. Αναγκασμένοι να καταφύγουν σε χειροκίνητη πλοήγηση, και χωρίς ενδείξεις κρίσιμης σημασίας από τα όργανα, οι πιλότοι έχασαν τον έλεγχο και το αεροπλάνο απώλεσε τη στήριξη («στολάρισε»). Αλλά στην προκαταρκτική έκθεση του ΒΕΑ τον Ιούλιο αναφέρεται ότι οι αισθητήρες ταχύτητας αποτέλεσαν « παράγοντα και όχι αιτία » της συντριβής.

Ο Πολ Λουί Ασλανιάν, επικεφαλής του ΒΕΑ, θεωρεί το πλήρωμα υπεύθυνο για το δυστύχημα. Δήλωσε ότι οι κυβερνήτες εκπαιδεύονται εδώ και δεκαετίες για το πώς να διαχειρίζονται λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας.

Στην περίπτωση του αεροσκάφους της Αir France « ορισμένες από αυτές τις διακυμάνσεις των ενδείξεων ταχύτητας πιθανώς δεν λήφθηκαν επαρκώς υπόψη κατά την εκπαίδευση των πιλότων ». Το τελικό πόρισμα του ΒΕΑ θα κατατεθεί σε 18 μήνες.

Η διαμάχη για το δυστύχημα εστιάζεται στο κατά πόσον οι πιλότοι έκαναν λάθη ή, όπως υποστηρίζουν τα σωματεία τους, οι κυβερνήτες είχαν να κάνουν με ένα προβληματικό αεροσκάφος.

OnePlusYou Quizzes and Widgets