Καποια στιγμη το 2006 συνδεθηκε λανθασμενα με την Hellas Wings στη Νορβηγια, μιας και αυτη ειναι tour operator (με ελληνα ιδιοκτητη) και οχι αεροπορικη εταιρεια και ουδεποτε ειχε σχεση με την LJR.
Τον Μαρτιο του 2000 πηρε την αδεια εκμεταλλευσης για ενα ΒΑe Jetstream 31 (18 pax conf.) για ad hoc charter πτησεις. Το 2002 καταφερε και εκλεισε συμβολαιο αεροδιακομιδης ασθενων που περιελαμβανε και τους Ολυμπιακους Αγωνες της Αθηνας το 2004. Το 2004, μεταξυ 20 Ιουνιου και 1 Σεπτεμβριου ηθελε να ανοιξει εποχιακο δρομολογιο μεταξυ Θεσσαλονικης και Τιμισοαρα (Ρουμανια), χρησιμοποιωντας το ΒΑe Jetstream 31. Ενω καποιες πτησεις τις εκτελεσε και προς Τουρκια.
Στις 14 Ιουνιου 2002 και κατα τη διαρκεια της προσγειωσης στο αεροδρομιο Ελ. Βενιζελος, ανοιξε η πορτα των επιβατων του SX-BNJ, σπαζοντας καποιους συνδεσμους, χωρις να υπαρζουν θυματα. Επισκευαστηκε στην Ταναγρα τον Απριλιο του 2003
Στις 6 (συμφωνα με αλλες πηγες 7) Ιουλιου του 2005 παρελαβε ενα Embraer 120ER Brasilia με νηολογιο LX-GDE υπο τη μορφη wet lease απο τη LuxAviation, το οποιο κρατησε εως τα μεσα Φεβρουαριου του 2006, οποτε και πηρε το ελληνικο του SX-BHW, εισαγωντας παραλληλα νεο χρωματισμο και μια νεα εταιρικη ταυτοτητα. Το αεροσκαφος αυτο δεν απογειωθηκε ποτε για την εταιρεια, με κανενα απο τα 2 νηολογια. Αποτι φαινεται η εταιρεια ειχε προβληματα με την ΥΠΑ, στο θεμα εκδοσης αδειας για το εν λογω αεροσκαφος (παρα το γεγονος οτι εξεδωθει νηολογιο), τα οποια σε συνδυασμο με οικονομικα προβληματα οδηγησαν στο κλεισιμο της, οχι μονο αυτης, αλλα και της μητρικης της Athens Aviation Services το 2006.
Τα ακολουθα αεροσκαφη ειχε η εταιρεια στον στολο της:
- SX-BHW EMBRAER EMB-120 BRASILIA
- SX-BNJ BRITISH AEROSPACE 3102 JETSTREAM 31
- SX-BNV PIPER PA.31 350 NAVAJO CHIEFTAIN
- SX-BSR BRITISH AEROSPACE 3102 JETSTREAM 31