Όπως έγινε γνωστό, ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές θα προκηρυχθεί με βάση τον Κανονισμό 1008 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σε σχετικό θέμα που τέθηκε από τον κ. Α.. Βγενόπουλο, διευκρινίστηκε, ότι σύμφωνα με τον κανονισμό δεν τίθεται θέμα μοριοδότησης για τα νέα αεροσκάφη, τα οποία όμως θα πρέπει να είναι αξιόπλοα, ασφαλή, να είναι νηολογημένα στην Ελλάδα και να έχουν πάρει άδεια πτήσεων από τις Κοινοτικές Αρχές. Έγινε γνωστό, ότι η νέα κυβέρνηση έθεσε θέμα παλαιότητας των αεροσκαφών, αλλά η απάντηση που έλαβε από την ΕΕ ήταν αρνητική, με την επισήμανση ότι να εφαρμοστεί αυστηρά ο υπάρχων κανονισμός. Τη μεθεπόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες για τις διακρατικές συμφωνίες στον τομέα των αερομεταφορών, ενώ ως τις 23 του μηνός θα γίνει ο διαγωνισμός για την επίγεια εξυπηρέτηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Εξετάζεται η δυνατότητα, ο διαγωνισμός να αφορά κάθε αεροδρόμιο χωριστά, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και το ενδεχόμενο ομαδοποιήσεων.
source: hellenicbusiness.gr