Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Lufthansa τιμήθηκε με τον τίτλο της "Κορυφαίας Αεροπορικής Εταιρείας της Ευρώπης" στα παγκόσμια Ταξιδιωτικά Βραβεία 2009 (World Τravel Awards 2009) που διοργανώθηκαν στο Όμπιδος της Πορτογαλίας στις 17 Οκτωβρίου. Η φετινή ψηφοφορία ήταν η υψηλότερη στα 16 χρόνια ιστορίας των World Τravel Awards, με περισσότερους από 170.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας να ψηφίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θεωρούν ως τα καλύτερα στο χώρο του τουρισμού, του ταξιδιού και της φιλοξενίας στην Ευρώπη.
"Αυτό το βραβείο καταδεικνύει την εκτίμηση των πελατών μας στο προϊόν της Lufthansa και αναγνωρίζει τις διαρκείς προσπάθειες της εταιρίας να προσφέρει το καλύτερο όσον αφορά την κάλυψη του δικτύου, τη συνδεσιμότητα και την ευελιξία", δήλωσε ο Dr Karsten Benz, αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Υπηρεσιών Ευρώπης της Lufthansa. "Οι ταξιδιώτες εκτιμούν το προϊόν της Lufthansa `Κινητικότητα a la Carte`, που κυμαίνεται από εισιτήρια Οικονομικής Θέσης που ξεκινούν από μόλις 99€ με επιστροφή μέχρι πλήρως ευέλικτα προϊόντα Business Class. Ανεξάρτητα από το κόστος του ναύλου που πληρώνουν, οι πελάτες διασφαλίζονται ότι θα λάβουν από τη Lufthansa ένα εξαιρετικό προϊόν εν πτήσει, προς περίπου 200 προορισμούς σε σχεδόν 80 χώρες παγκοσμίως, εξυπηρετώντας τα πιο πλεονεκτικά, από άποψη θέσης, αεροδρόμια σε περισσότερους από 100 Ευρωπαϊκούς προορισμούς".
Τα World Travel Awards είναι το πιο εκτενές και περίβλεπτο πρόγραμμα επιβράβευσης στη σύγχρονη παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, τα βραβεία αυτά "ισοδυναμούν με τα Όσκαρ στο χώρο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας". Τα World Travel Awards ξεκίνησαν το 1993 ως αναγνώριση και εξύμνηση υπεροχής στην παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Πλέον, στο 16ο χρόνο διοργάνωσής τους, οι επαγγελματίες του τουρισμού και οι οξυδερκείς ταξιδιώτες θεωρούν τα Παγκόσμια Ταξιδιωτικά Βραβεία ως την μεγαλύτερη αναγνώριση που θα ήλπιζε ποτέ να λάβει ένα ταξιδιωτικό προϊόν."Αυτό το βραβείο καταδεικνύει την εκτίμηση των πελατών μας στο προϊόν της Lufthansa και αναγνωρίζει τις διαρκείς προσπάθειες της εταιρίας να προσφέρει το καλύτερο όσον αφορά την κάλυψη του δικτύου, τη συνδεσιμότητα και την ευελιξία", δήλωσε ο Dr Karsten Benz, αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Υπηρεσιών Ευρώπης της Lufthansa. "Οι ταξιδιώτες εκτιμούν το προϊόν της Lufthansa `Κινητικότητα a la Carte`, που κυμαίνεται από εισιτήρια Οικονομικής Θέσης που ξεκινούν από μόλις 99€ με επιστροφή μέχρι πλήρως ευέλικτα προϊόντα Business Class. Ανεξάρτητα από το κόστος του ναύλου που πληρώνουν, οι πελάτες διασφαλίζονται ότι θα λάβουν από τη Lufthansa ένα εξαιρετικό προϊόν εν πτήσει, προς περίπου 200 προορισμούς σε σχεδόν 80 χώρες παγκοσμίως, εξυπηρετώντας τα πιο πλεονεκτικά, από άποψη θέσης, αεροδρόμια σε περισσότερους από 100 Ευρωπαϊκούς προορισμούς".
πηγη: tdn.gr