Μετά τις άγονες γραμμές όπου νικητής, τουλάχιστον προσωρινά, ανακηρύχθηκε η Olympic Air, δύο νέα πεδία αντιπαράθεσης ξεκινούν με τη προκήρυξη διαγωνισμού και αφορούν την απελευθέρωση της επίγειας εξυπηρέτησης (handling) σε 34 περιφερειακά αεροδρόμια και τους έντεκα προορισμούς που αποτελούν προϊόν διακρατικών συμφωνιών για πτήσεις από την Ελλάδα προς τρίτες χώρες.Στη μάχη για την επίγεια εξυπηρέτηση η διαδικασία εκτός των δύο αερομεταφορέων αναμένεται να προσελκύσει το έντονο ενδιαφέρον των εταιριών του κλάδου ( Goldair, Swissport) αφού η «πίτα» από την επιβατική κίνηση στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια αγγίζει τα 150 εκατ. ευρώ. Η Aegean Airlines βρίσκεται σε συνεννόηση με την Goldair, στην οποία είναι μέτοχος, με σκοπό να διεκδικήσουν τις υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης σε αεροδρόμια που δεν εξυπηρετεί ακόμα η εταιρεία αλλά σκοπεύει να εισέλθει.Τέλος, μέσα στην επόμενη εβδομάδα, και πιθανόν τη Δευτέρα θα ανακοινωθεί ο νέος Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών με αρμοδιότητα τις αερομεταφορές, καθώς και η νέα διοίκηση της ΥΠΑ.
hellenicbusiness.gr













