
Απο την αρχη ειχε να αντιμετωπισει πολλες γραφειοκρατικες δυσκολιες, αλλα και την καχυποψια του Ελληνα επιβατη. Οι αρχες εβρισκαν ολο και νεες δικαιολογιες για την καθυστερηση στην πιστοποιηση υδατοδρομιων, παρουσιαζοντας «μελετες» απο το πουθενα, στις οποιες στην ουσια σκαλωνε η αδειοδοτηση. Πολλοι απο τους επιδοξους επιβατες κατακρινανε την εταιρεια για το μικρο μεγεθος του αεροσκαφους, για την τιμολογιακη πολιτικη της, αλλα και για τα προβληματα αναπτυξης που παρουσιαζε, σα να ηταν αποκλειστικα δικια της ευθυνη! Παραλληλα, τα δημοσιευματα στον ημερησιο (μη ειδικο) τυπο εδιναν και επαιρναν για τις «κοσμογονικες αλλαγες» που επρεπε να γινουν στη νομοθεσια για να λειτουργησει η εταιρεια απροσκοπτα, ενω υπουργοι της εποχης για λογους public relations και μονο κανανε πτησεις με την εταιρεια συνοδευομενοι απο τους... γνωστους, μοιραζοντας υποσχεσεις και ονειρα. Παρα τις δυσκολιες που αντιμετωπιζε, ειχε καταφερει να αναπτυξει υδατοδρομεια στην Πατρα, τους Παξους, την Κερκυρα, τη Λευκαδα, το Λαυριο, την Ιω, ενω πετουσε και προς Μπριντιζι, Ιωαννινα, Ιθακη, Καλυμνο, Κεφαλονια. Για να συμπληρωσει το πτητικο της εργο προσεφερε και υπηρεσιες τσαρτερ προς Αλβανια, Ελλαδα, Ιταλια και Τουρκια, τονιζοντας οτι τα αεροσκαφη μπορουν να προσγειωθουν και σε κανονικα αεροδρομια.
Η κατασταση συνεχιστηκε για 4 συνολικα χρονια. Το χειμωνα τα αεροσκαφη συνηθως πηγαιναν για ενοικιαση στα H.E. ή την Ελβετια, μιας και οι συνθηκες για πτησεις στην Ελλαδα δεν ηταν οι ιδανικοτερες. Τελικα οι επενδυτες κουρασμενοι απο την αδιαφορια αλλα και τη λαιμαργια του ελληνικου γραφειοκρατικου κατεστημενου (οπως ειχε δηλωθει τοτε) παρατησαν το προτζεκτ τελη Αυγουστου 2008.
Ο στολος της εταιρειας αποτελουνταν απο τα εξης αεροσκαφη:
- HB-LSY DE HAVILLAND DHC-6 TWIN OTTER 300
- SX-BMG DE HAVILLAND DHC-6 TWIN OTTER 300
- SX-BVP DE HAVILLAND DHC-6 TWIN OTTER 300
- SX-GIK DE HAVILLAND DHC-6 TWIN OTTER 300
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!