H ARMADORA [Κωδικοι - / SIK] ειχε κανει αιτηση παροχης αδειας εκμεταλλευσης το 1998. Σκοπευε να αρχισει ναυλωμενες πτησεις στα τελη του ετους, η στις αρχες του 1999 (αναλογα με το ποτε θα εκδιδοταν η αδεια). Ηθελε να δωσει ιδιαιτερη βαρυτητα στον τομεα των corporate (VIP οπως λεγονταν τοτε ακομα) πτησεων, και γιαυτο τον λογο ειχε εξασφαλισει ενα Hawker Siddeley 125 3A (SX-BSS) με αναλογη εσωτερικη διαμορφωση. Το θεμα της αδειοδοτησης κολλησε οταν οι επενδυτες παρατησαν το προτζεκτ, λογω της μεγαλης καθυστερησης απο την πλευρα της ΥΠΑ. Το αεροσκαφος εμεινε στο αεροδρομιο του Ελληνικου και πεταξε μονο μια φορα, οταν με το κλεισιμο του Ελληνικου μεταφερθηκε στο αεροδρομιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονικης, οπου και παραμενει στο apron για τα general aviation αεροσκαφη, μπροστα απο τον χωρο της Αερολεσχης. Το αεροσκαφος φερει μονο νηολογιο, κανενα αλλο διακριτικο της εταιρειας και περιμενει ακομα την τυχη του.
Στην παρουσα φαση δεν ειναι γνωστο τι δρομολογια ηθελε να εξυπηρετησει η εταιρεια (καθε πληροφορια σχετικα με την εταιρεια δεκτη!!).
Το μονο αεροσκαφος που συνδεθηκε με το ονομα της Armadora ηταν το:
- SX-BSS HAWKER SIDDELEY 125 3A
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!
Να τονιστει, οτι λογω της ελλειψης στοιχειων και εικονων, το σημα της εταιρειας δεν αναποκρινεται στην πραγματικοτητα αλλα ειναι δικο μου δημιουργημα, για τους λογους της παρουσιασης και οτι δεν αντιπροσωπευει σε καποιο βαθμο την εταιρεια.
Να τονιστει, οτι λογω της ελλειψης στοιχειων και εικονων, το σημα της εταιρειας δεν αναποκρινεται στην πραγματικοτητα αλλα ειναι δικο μου δημιουργημα, για τους λογους της παρουσιασης και οτι δεν αντιπροσωπευει σε καποιο βαθμο την εταιρεια.