Η Summer Express ηταν η αμεση αντιδραση των ιδιοκτητων της Venus στην αρση της αδειας εκμεταλλευσης απο την ΥΠΑ και μαλλον ηταν η πιο.. συντομη υπαρξη στα ελληνικα αεροπορικα δρωμενα. (τουλαχιστον σε ο,τι αφορα εταιρειες που εκαναν εστω και καποιες πτησεις) Οι επενδυτες - ιδιοκτητες της Venus, μετα την αφαιρεση της αδειας τον Φεβρουαριο του 1997, συνεστησαν την Summer Express στις αρχες του καλοκαιριου του ιδιου ετους. Η αδεια παραδοξως δοθηκε γρηγορα, τον Αυγουστο παρελαβε ενα McDonnell Douglas DC-9 (SX-BFS) μισθωμενο απο την AMTEC, εκτελωντας ναυλωμενες πτησεις. Κατα την προσφιλη τακτικη οπως επι Venus, το αεροσκαφος παρεμεινε με τα χρωματα του πρωην χρηστη, της αμερικανικης ValueJet, με την προσθηκη αυτοκολλητων στην ατρακτο και στο καθετο σταθερο. Κατα την επισης προσφιλη συνηθεια οπως επι Venus, και η νεα εταιρεια δεν πληρωνε τα χρεη της. Η αντιδραση ηταν αμεση, τον Φεβρουαριο του 1998 η AMTEC εδωσε εντολη κατασχεσης του αεροσκαφους.
Προλαβε μεταξυ αλλων να πεταξει προς Βιεννη, Στουτγκαρδη.
Με την εταιρεια πεταξε το ακολουθο αεροσκαφος:
- SX-BFS McDonnell Douglas DC-9-21
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!