H εταιρία κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου βρήκε τρόπους να εκμεταλλεύεται το αεροσκάφος της πετώντας για λογαριασμό ξένων εταιριών, όπως της γαλλικής Air Toulouse και της σουηδικής Nordic East. Mια τέτοιου είδους πτητική εκμετάλλευση απήχε από τις αρχικές προθέσεις της εταιρίας και δεν άφησε τη Venus να εξελιχθεί όπως θα έπρεπε, μιας και η τουριστική σεζόν του 1993 είχε ήδη χαθεί. Στο διάστημα Αύγουστος 1993 - Δεκέμβριος 1996 η Venus μετέφερε περίπου 1,8 εκατ. επιβάτες. Κατά το δεύτερο και τρίτο έτος λειτουργίας της ήταν και κερδοφόρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε.
Στόχοι της εταιρίας ήταν η ασφάλεια των πτήσεων και η παροχή υψηλής στάθμης υπηρεσιών. Αυτό είχε αποτέλεσμα τη σύναψη συμβολαίων για την πλήρη απασχόληση των αεροσκαφών της κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου του 1994 (τέλη Μαρτίου-τέληΟκτωβρίου), με μερικούς από τους μεγαλύτερους tour operators της Ελβετίας, Γερμανίας, Γαλλίας και Ιταλίας όπως, Luc Charter, ISTS, ORION κ.τ.λ.
Αρχικά η πτητική απασχόληση ανερχόταν στις 14 ώρες ημερησίως/αεροσκάφος, ενώ των πληρωμάτων να έφτανε στις 90 με 100 ώρες μηνιαίως. Σύμφωνα με την εταιρία, ο αριθμός των μεταφερόμενων επιβατών θα έφτανε τις 400.000 για τη διανυόμενη περίοδο, ενώ το σύνολο του συναλλάγματος που θα εισέρρεε στην Ελλάδα θα έφτανε τα 35 εκατομμύρια δολάρια. Αν και η Venus ήταν η πρώτη ελληνική εταιρία που της έχει χορηγηθεί άδεια για τακτικά δρομολόγια, κάτι τέτοιο δεν βρίσκονταν στους άμεσους στόχους και προτεραιότητές της όπως και οι πτήσεις cargo.
H τεχνική υποστήριξη των αεροσκαφών στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια γινόταν από τη Swissair, ενώ οι κύριες επιθεωρήσεις στην τεχνική βάση της Ζυρίχης.
Παρά τα σχέδια επέκτασης της, τα οργανωτικά κυρίως προβλήματα δεν την άφησαν να αναπτυχθεί όπως σχεδιαζόταν. Χαρακτηριστικό είναι ότι η εταιρεία ποτέ δέν κατάφερε να εισάγει δικό της corporate ID, τα αεροσκάφη ποτέ δεν ήταν ομοιόμορφα βαμμένα, είχαν τα χρώμματα των προηγουμένων ιδιοκτητών και απλά έμπαιναν αυτοκόλλητα της Venus στο σκάφος και στο κάθετο σταθερό. Και παρά τον φαινομενικά μεγάλο στόλο της (όλα μισθωμένα), ποτέ δεν ήταν όλα ταυτόχρονα σε υπηρεσία, παρά μόνο 5 το πολύ πολύ 7 μαζι. Για να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις που είχε με τα συμβόλαια της, ενέταξε 2 Β757 (SX-BBY, SX-BBZ, EI-CLP), τα οποία ναι μεν για τους καλοκαιρινούς μήνες ήταν κατάλληλα, το χειμώνα δημιουργούσαν όμως προβλήματα χαμηλής πληρότητας. Ένα αεροσκάφος της εταιρείας πέταξε για ένα διάστημα (06.95?-04.96) για την SkyBus, κάτι που μόνο από τα αυτοκόλλητα στους κινητήρες του SX-BBV μπορούσε να καταλάβει κανείς, αλλά για την εταιρεία αυτή σε δικό της αφιέρωμα!
Στις αρχές του 1997 γίνεται η ανάκληση όμως της άδειας εκμετάλλευσης της εταιρίας, λόγω μεγάλων οικονομικών προβλημάτων. Αν και ποτέ δεν διέρευσαν επίσημα λεπτομέριες, σε διάφορους κύκλους λέχθηκε ότι τα οφειλούμενα ποσά προς την ΥΠΑ, την Olympic Handling αλλά και άλλους, έφταναν τα 20 δις. δραχμές εκείνη την εποχή. Η εταιρεία έκανε την τελευταία πτήση της τον Φεβρουάριο του 1997.
Τα ακόλουθα αεροσκάφη πέταξαν για την εταιρεία:
- EI-CLP BOEING B757-2Y0
- SE-DPH McDONNELL DOUGLAS MD-83
- SE-DPI McDONNELL DOUGLAS MD-83
- SX-BAQ McDONNELL DOUGLAS MD-83 cn 49663/1437 reg. reserved - NTU
- SX-BAQ McDONNELL DOUGLAS MD-83 cn 49710/1547
- SX-BAV McDONNELL DOUGLAS MD-87
- SX-BAW McDONNELL DOUGLAS MD-87
- SX-BBV McDONNELL DOUGLAS MD-82
- SX-BBW McDONNELL DOUGLAS MD-82
- SX-BBY BOEING B757-2Y0
- SX-BBZ BOEING B757-236
- SX-BFM BOEING B727-260 ADVANCED reg. cancelled, became SX-CAO
- SX-BFN BOEING B727-2K5 ADVANCED reg. cancelled, became SX-CAR
- SX-BFO McDONNELL DOUGLAS MD-83
- SX-CAO BOEING B727-260 ADVANCED
- SX-CAR BOEING B727-2K5 ADVANCED
- ZS-NOV BOEING B727-230 ADVANCED
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!