Πραγματοποιήθηκε η εταιρική παρουσίαση της Aegean Airlines στο πλαίσιο του προγράμματος παρουσιάσεων που διοργανώνει η Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης έγινε σύντομη ιστορική αναδρομή από τον Μάιο του 1999, οπότε και η εταιρία ξεκίνησε να πραγματοποιεί προγραμματισμένες πτήσεις, έως σήμερα. Η παρουσίαση επικεντρώθηκε στην στρατηγική της εταιρίας, την εξέλιξη της επιβατικής κίνησης και των οικονομικών μεγεθών και την επέκταση του δικτύου και του στόλου της εταιρίας.
Η AEGEAN είναι η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρία, μεταφέροντας το 2009 πάνω από 6,5 εκατ. επιβάτες, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 10% στο σύνολο του δικτύου της. Συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 3,8 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με το 2008 ενώ στο δίκτυο εξωτερικού κατέγραψε αύξηση ύψους 22%, μεταφέροντας 2,8 εκ. επιβάτες.
Αναφορά έγινε στα βασικά πλεονεκτήματα της εταιρίας μεταξύ των οποίων η ομοιογένεια και η ηλικία του στόλου, η ένταξη στην Star Alliance από τον Ιούνιο του 2010 και η αποδοχή από το επιβατικό κοινό.
Παράλληλα, επισημάνθηκαν οι ιδιαίτερες προκλήσεις και δυσκολίες της περιόδου λόγω του οικονομικού και ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης έγινε σύντομη ιστορική αναδρομή από τον Μάιο του 1999, οπότε και η εταιρία ξεκίνησε να πραγματοποιεί προγραμματισμένες πτήσεις, έως σήμερα. Η παρουσίαση επικεντρώθηκε στην στρατηγική της εταιρίας, την εξέλιξη της επιβατικής κίνησης και των οικονομικών μεγεθών και την επέκταση του δικτύου και του στόλου της εταιρίας.
Η AEGEAN είναι η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρία, μεταφέροντας το 2009 πάνω από 6,5 εκατ. επιβάτες, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 10% στο σύνολο του δικτύου της. Συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 3,8 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με το 2008 ενώ στο δίκτυο εξωτερικού κατέγραψε αύξηση ύψους 22%, μεταφέροντας 2,8 εκ. επιβάτες.
Αναφορά έγινε στα βασικά πλεονεκτήματα της εταιρίας μεταξύ των οποίων η ομοιογένεια και η ηλικία του στόλου, η ένταξη στην Star Alliance από τον Ιούνιο του 2010 και η αποδοχή από το επιβατικό κοινό.
Παράλληλα, επισημάνθηκαν οι ιδιαίτερες προκλήσεις και δυσκολίες της περιόδου λόγω του οικονομικού και ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.
πηγη: hbnews.gr