[ Best viewed with SR Iron and Google Chrome in 1024x768 ]
beep!

Recent Posts

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

H Windjet αρχιζει να ακυρωνει τις πρωτες πτησεις


H Windjet αρχιζει να ακυρωνει τις πρωτες πτησεις, κατι αναμενομενο, δεδομενης της προσφυγης αρκετων εταιρειων στα δικαστηρια λογω της μη καταβολης δεδουλευμενων. Ειναι πλεον θεμα χρονου να μπει η εταιρεια στο χρονοντουλαπο των αποτυχημενων, μιας και ειναι μια προσφατη σχετικα εταιρεια, ιδρυθεισα το 2003 ως συνεχιστρια της Air Sicilia.
- * -
Cancelled: Cagliari, Elmas (CAG) to Moscow, Domodedovo (DME)
Cancelled: Catania, Fontanarossa (CTA) to Amsterdam, Schiphol (AMS)
Cancelled: Catania, Fontanarossa (
CTA) to Brussels, (BRU)
Cancelled: Catania, Fontanarossa (
CTA) to Krakow, J. Paul II Balice Intl (KRK)
Cancelled: Catania, Fontanarossa (
CTA) to London, Gatwick (LGW)
Cancelled: Catania, Fontanarossa (
CTA) to Olbia, Costa Smeralda (OLB)
Cancelled: Forli, Luigi Ridolfi (
FRL) to Amsterdam, Schiphol (AMS)
Cancelled: Forli, Luigi Ridolfi (
FRL) to Barcelona, El Prat De Llobregat (BCN)
Cancelled: Forli, Luigi Ridolfi (
FRL) to Brussels, (BRU)
Cancelled: Forli, Luigi Ridolfi (
FRL) to Krakow, J. Paul II Balice Intl (KRK)
Cancelled: Forli, Luigi Ridolfi (
FRL) to London, Gatwick (LGW)
Cancelled: Forli, Luigi Ridolfi (
FRL) to Lampedusa (LMP)

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Βελτιωμένη ήταν τον Σεπτέμβριο, η ζήτηση για αεροπορικά εισιτήρια, όμως η διακίνηση εμπορευμάτων συνεχίζει να μειώνεται.
Σύμφωνα με στοιχεία της ΙΑΤΑ, η επιβατική ζήτηση ενισχύθηκε οριακά (0,3%) τον προηγούμενο μήνα έναντι του περσινού Σεπτεμβρίου, όμως η ζήτηση για μεταφορά εμπορευμάτων ήταν μειωμένη κατά 5,4%.
«Είναι πολύ νωρίς να μιλήσει κανείς για ανάκαμψη. Μπορεί τα χειρότερα να έχουν παρέλθει, όμως η αεροπορική βιομηχανία συνεχίζει να εμφανίζει ζημίες», τόνισε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ, Τζιοβάνι Μπισινιάνι. Η επιβατική ζήτηση έχει ανακάμψει κατά 5% έναντι των χαμηλών του φετινού Μαρτίου.


πηγη: naftemporiki.gr

Νέες συνδέσεις για τη ρουμανική TAROM

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ρουμανίας TAROM προχωρεί στην δρομολόγηση δύο νέων πτήσεων - η πρώτη προς τη Βουδαπέστη και η δεύτερη προς Μπάρι Ιταλίας, με ειδικές τιμές. Παράλληλα, από τις 2 Νοεμβρίου 2009 η TAROM θα συνδέει άμεσα το Βουκουρέστι με τη Σόφια.
Το πτητικό πρόγραμμα της εταιρείας αναπροσαρμόζεται και τροποποιείται σύμφωνα με τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, αλλά και της γεωγραφικής θέσης της Ρουμανίας, ενώ ουσιαστικός στόχος είναι η διευκόλυνση ενίσχυσης των επιχειρηματικών σχέσεων.


πηγη: tdn.gr

H Continental Airlines εντάσεται στη Star Alliance

Oι διευθύνοντες σύμβουλοι των εταιρειών-μελών της Star Alliance καλωσόρισαν στη συμμαχία το 25ο μέλος της: την Continental Airlines. Η ένταξη της Continental Airlines θα ενισχύσει περαιτέρω τα τρία κύρια οφέλη που προσφέρει η συμμαχία στους πελάτες της: παγκόσμια εμβέλεια, διεθνή αναγνώριση και ομαλή εμπειρία ταξιδιού. H συμμετοχή της Continental στην Star Alliance, έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης του προηγούμενου έτους για τη στρατηγική συμμαχία της με την United Airlines. Ειδικοί από τις δύο αεροπορικές εταιρείες, καθώς και από τη Star Alliance εργάζονται μαζί τους τελευταίους 18 μήνες, ώστε να εξασφαλίσουν την πρώτη επιτυχή μετάβαση μιας μεγάλης αεροπορικής εταιρείας από μια παγκόσμια συμμαχία σε μία άλλη.


"Η είσοδος της Continental Airlines στη Star Alliance ήταν μια πραγματικά μοναδική εμπειρία. Είναι η πρώτη φορά που μια αεροπορική εταιρεία μετακινείται απευθείας από τη μία συμμαχία στην άλλη και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι βοήθησαν στη διασφάλιση της ομαλής μετάβασης", δήλωσε ο κ. Jaan Albrecht, διευθύνων σύμβουλος της Star Alliance. "Οι ταξιδιώτες μας μπορούν τώρα να αρχίσουν να εκτιμούν τα πλεονεκτήματα που φέρνει η Continental στο δίκτυο της Star Alliance και οι πελάτες της Continental να απολαμβάνουν τα ενισχυμένη οφέλη της συμμαχίας".
"H μετάβαση της Continental στη Star Alliance είναι μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές κινήσεις που έχουμε καταφέρει κατά τη διάρκεια της καριέρας μου στην Continental", δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Larry Kellner. "Η συμμετοχή μας στη Star Alliance μας καθιστά ικανούς να παρέχουμε ένα ευρύτερο δίκτυο στους πελάτες μας και να πετύχουμε καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα και ένα ισχυρό μέλλον για τους συναδέλφους, τους πελάτες και τις τοπικές κοινωνίες, ως αποτέλεσμα των πλεονεκτημάτων της συμμετοχής στην μεγαλύτερη αεροπορική συμμαχία στον κόσμο".

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Μεγάλες ζημιές στο εννεάμηνο για τη Lufthansa

Αντιμέτωπη με ζημιές ήρθε τους πρώτους εννέα μήνες του έτους η Lufthansa, η οποία προειδοποίησε μάλιστα ότι η αδύναμη ζήτηση θέτει σε «σοβαρό κίνδυνο» τους ετήσιους οικονομικούς στόχους της.
Ο μεγαλύτερος βάσει εσόδων αερομεταφορέας στην Ευρώπη εμφάνισε το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου καθαρές ζημιές ύψους 32 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών κερδών ύψους 529 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Τα λειτουργικά κέρδη του διαμορφώθηκαν στα 226 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 76% σε σχέση με τους πρώτους εννέα μήνες του 2008, ενώ τα έσοδα το ίδιο διάστημα κατέγραψαν πτώση 13%, στα 16,2 δισ. ευρώ.
Στην ανακοίνωσή της η Lufthansa κάνει λόγο για «επίμονα αδύναμη ζήτηση» και διαρκείς πιέσεις στις τιμές, ενώ επισημαίνει ότι αρχίζει και πάλι να αυξάνεται το κόστος των καυσίμων εν μέσω σημαντικής ενίσχυση των διεθνών τιμών πετρελαίου.
«Υπ' αυτές τις συνθήκες αναμένουμε μεγάλη πτώση στα έσοδα και πιέσεις στην κερδοφορία για το σύνολο του έτους» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Τα αποτελέσματα της γερμανικής εταιρείας έρχονται να επιβεβαιώσουν τις πρόσφατες επισημάνσεις της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορέων (IATA) ότι η ουσιαστική ανάκαμψη του κλάδου θα αργήσει να έρθει.
Η ΙΑΤΑ εκτιμά ότι οι αερομεταφορείς ανά τον κόσμο θα έρθουν φέτος αντιμέτωποι με συνολικές ζημιές ύψους 11 δισ. δολαρίων. Τις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινώσουν αποτελέσματα ακόμη δύο μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, η British Airways (6 Νοεμβρίου) και η AirFrance KLM (18 Νοεμβρίου).


πηγη: naftemporiki.gr

Η Lufthansa ψηφίστηκε κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Lufthansa τιμήθηκε με τον τίτλο της "Κορυφαίας Αεροπορικής Εταιρείας της Ευρώπης" στα παγκόσμια Ταξιδιωτικά Βραβεία 2009 (World Τravel Awards 2009) που διοργανώθηκαν στο Όμπιδος της Πορτογαλίας στις 17 Οκτωβρίου. Η φετινή ψηφοφορία ήταν η υψηλότερη στα 16 χρόνια ιστορίας των World Τravel Awards, με περισσότερους από 170.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας να ψηφίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θεωρούν ως τα καλύτερα στο χώρο του τουρισμού, του ταξιδιού και της φιλοξενίας στην Ευρώπη.
"Αυτό το βραβείο καταδεικνύει την εκτίμηση των πελατών μας στο προϊόν της Lufthansa και αναγνωρίζει τις διαρκείς προσπάθειες της εταιρίας να προσφέρει το καλύτερο όσον αφορά την κάλυψη του δικτύου, τη συνδεσιμότητα και την ευελιξία", δήλωσε ο Dr Karsten Benz, αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Υπηρεσιών Ευρώπης της Lufthansa. "Οι ταξιδιώτες εκτιμούν το προϊόν της Lufthansa `Κινητικότητα a la Carte`, που κυμαίνεται από εισιτήρια Οικονομικής Θέσης που ξεκινούν από μόλις 99€ με επιστροφή μέχρι πλήρως ευέλικτα προϊόντα Business Class. Ανεξάρτητα από το κόστος του ναύλου που πληρώνουν, οι πελάτες διασφαλίζονται ότι θα λάβουν από τη Lufthansa ένα εξαιρετικό προϊόν εν πτήσει, προς περίπου 200 προορισμούς σε σχεδόν 80 χώρες παγκοσμίως, εξυπηρετώντας τα πιο πλεονεκτικά, από άποψη θέσης, αεροδρόμια σε περισσότερους από 100 Ευρωπαϊκούς προορισμούς".
Τα World Travel Awards είναι το πιο εκτενές και περίβλεπτο πρόγραμμα επιβράβευσης στη σύγχρονη παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, τα βραβεία αυτά "ισοδυναμούν με τα Όσκαρ στο χώρο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας". Τα World Travel Awards ξεκίνησαν το 1993 ως αναγνώριση και εξύμνηση υπεροχής στην παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Πλέον, στο 16ο χρόνο διοργάνωσής τους, οι επαγγελματίες του τουρισμού και οι οξυδερκείς ταξιδιώτες θεωρούν τα Παγκόσμια Ταξιδιωτικά Βραβεία ως την μεγαλύτερη αναγνώριση που θα ήλπιζε ποτέ να λάβει ένα ταξιδιωτικό προϊόν.


πηγη: tdn.gr

Ασυγκράτητες οι ζημίες τριμήνου για την Austrian Airlines

Σχεδόν τετραπλασιασμό ζημιών ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο η προβληματική Austrian Airlines, πρόσφατα εξαγορασθείσα από τη γερμανική Lufthansa.
Οι ζημίες της ανήλθαν στα 75,7 εκ. ευρώ, από 16,4 ε, ευρώ που ήταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008.
Συνολικά, στο πρώτο 9μηνο του 2009, οι απώλειες της αυστριακής αεροπορικής ανέρχονται στα 242,3 εκ. ευρώ, ενώ στα τρία πρώτα τρίμηνα του 2008 ήταν στα 65,1 εκ. ευρώ.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Ιούλιο περικοπές 1.000 θέσεων εργασίας έως τα μέσα του 2010 για να ενισχύσει τις επιδόσεις της, αλλά ο αριθμός αυτός διογκώθηκε κατά εκατοντάδες, ανεβάζοντας το σύνολο των απολύσεων που θα γίνουν έως το τέλος του επόμενου έτους στις 6.000.
Η Austrian εξαγοράστηκε από τη Lufthansa στις αρχές Σεπτεμβρίου, μετά από μήνες συνομιλιών.


πηγη: kathimerini.gr

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Το επομενο αεροσκαφος της Olympic Air: Airbus A320-232 SX-OAM

Το επομενο αεροσκαφος της Olympic Air βαφτηκε με τα χρωματα της! Προκειται για ενα Airbus A320-232 με νηολογιο SX-OAM! Εδω σε μια απο τις πρωτες εμφανισεις του με τα νεα του χρωματα! Καλες και ασφαλεις πτησεις!


-credits to Jean BOUGET-

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

LH Cityline EMB190/195 news


Geplannte Namen und Lieferungsdaten (soweit bekannt) für die EMB190/195 der Lufthansa CityLine. 
EMB190s (Flottenbasis FRA-EDDF)
D-AECA 01/01/10 Deidesheim
D-AECB 29/01/10 Meißen
D-AECC 29/01/10 Eisleben
D-AECD 26/02/10 Schkeuditz
D-AECE 31/03/10 Kronach
D-AECF 30/06/10
D-AECG 30/07/10
D-AECH 31/08/10
D-AECI 30/09/10
EMB195s (Flottenbasis in MUC-EDDM)
D-AEBA 02/10/09
D-AEBB 30/10/09
D-AEBC 30/11/09
D-AEBD 30/11/09 Murrhardt
D-AEBE 30/04/10
D-AEBF 30/10/10 Füssen
D-AEBG 03/01/11 Kronberg/Taunus
D-AEBH 28/02/11 Oberstdorf
D-AEBI 28/04/11
D-AEBJ 30/06/11
D-AEBK 31/08/11

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

To επομενο αεροσκαφος της Olympic Air: Airbus A320-232 SX-OAP

Το επομενο αεροσκαφος της Olympic Air, ενα Airbus A320-232 με νηολογιο SΧ-OAP εκανε την εμφανιση του! Εδω σε μια ιστορικη και σπανια στιγμη στην πρωτη του δημοσια εμφανιση, σε παρθενο λευκο. Καλες και ασφαλεις πτησεις!


- credits to: AB737 -

ΜΙG: Το νέο ΔΣ της Olympic Air

Η "MARFIN INVESTMENT GROUP ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ" ανακοινώνει ότι μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου των εταιριών "OLYMPIC AIR ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ", "OLYMPIC ENGINEERING ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ" και "OLYMPIC HANDLING ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ" εξελέγησαν από τις Γενικές Συνελεύσεις των εταιρών νέα Διοικητικά Συμβούλια τα οποία εν συνεχεία συγκροτήθηκαν σε σώμα ως ακολούθως:
"OLYMPIC AIR"
1. Ανδρέας Βγενόπουλος, Πρόεδρος, 
2. Νικόλαος Συμιγδαλάς, Αντιπρόεδρος, 
3. Αντώνιος Συμιγδαλάς, Διευθύνων Σύμβουλος, 
4. Αρετή Σουβατζόγλου, Μέλος, 
5. Πέτρος Βέττας, Μέλος, 
6. Σπυρίδων Θεοδωρόπουλος, Μέλος, και 
7. Φώτιος Καρατζένης, Μέλος.
"OLYMPIC ENGINEERING"
1. Ανδρέας Βγενόπουλος, Πρόεδρος, 
2. Αντώνιος Συμιγδαλάς, Αντιπρόεδρος, 
3. Θάνος Πασχάλης, Διευθύνων Σύμβουλος, 
4. Αρετή Σουβατζόγλου, Μέλος, και 
5. Γεώργιος Αυλωνίτης, Μέλος.
"OLYMPIC HANDLING"
1. Ανδρέας Βγενόπουλος, Πρόεδρος, 
2. Αντώνιος Συμιγδαλάς, Αντιπρόεδρος, 
3. Παναγιώτης Αλευράς, Διευθύνων Σύμβουλος, 
4. Αρετή Σουβατζόγλου, Μέλος, και 
5. Γεώργιος Ευστρατιάδης, Μέλος.

Νέος ιδιοκτήτης για το αεροδρόμιο Gatwick

Περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια θα είναι το τίμημα της πώλησης του 100% του αεροδρομίου Gatwick σε εταιρεία συμφερόντων της Global Infrastructure Partners.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η βρετανική επιτροπή διαχείρισης των αεροδρομίων (ΒΑΑ), τα έσοδα από την πώληση του συγκεκριμένου αεροδρομίου θα αξιοποιηθούν για την αποπληρωμή του υπέρογκου χρέους που υπάρχει εις βάρος της.
«Η ΒΑΑ θα επικεντρωθεί στη βελτίωση του Heathrow και των άλλων αεροδρομίων μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κόλιν Μάθιους.
Η πώληση του αεροδρομίου του Gatwick αναμένεται να ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο, εφόσον λάβει και την έγκριση των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών Αρχών, και πλέον η ΒΑΑ θα έχει στη δικαιοδοσία της μόνο το Heathrow στο Λονδίνο.
πηγη: hellenicbusiness.gr

Δωρεαν πτησεις για business travellers και ελκυστικες τιμες για υπερατλαντικες πτησεις

H British Airways ανακοινώνει μια εξαιρετική προσφορά που απευθύνεται στους business travellers, θέλοντας να τους διευκολύνει στην επαγγελματική τους ζωή και να προσφέρει value for money υπηρεσίες και ανταποδοτικά οφέλη σε αυτούς που επιλέγουν να πετάξουν Club World και First.
Συγκεκριμένα, το εισιτήριο μετ’ επιστροφής στην Club World καμπίνα προς τους παρακάτω προορισμούς των ΗΠΑ διαμορφώνεται ως εξής:
* Νέα Υόρκη, Βοστώνη: από 1.741 ευρώ
* Σικάγο, Φιλαδέλφεια: από 2.048 ευρώ
* Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο, Ντάλας: από 2.206 ευρώ
Οι τιμές είναι τελικές, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και του τέλους κράτησης μέσω του www.ba.com
Οι ανωτέρω τιμές ισχύουν για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μέχρι και τις 31 Μαρτίου 2010, ενώ η αγορά του εισιτηρίου πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2009.
Παράλληλα, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2009, όλα τα παλαιά και νέα μέλη του Executive Club που θα αγοράσουν εισιτήριο Club World ή First θα ανταμειφθούν με έξτρα μίλια, τα οποία θα μπορούν να ανταλλάξουν με δωρεάν πτήσεις. Κάθε εισιτήριο μετ’ επιστροφής στην Club World ή τη First θα ανταμείβεται με ένα εισιτήριο Club Europe ή δύο εισιτήρια οικονομικής θέσης προς το Λονδίνο ή άλλον προορισμό της Μεγ. Βρετανίας. Τρεις πτήσεις μετ’ επιστροφής στην Club Europe ή τη First θα δίνουν το δικαίωμα για μία πτήση Club World προς τις ΗΠΑ ή ενός εισιτηρίου οικονομικής θέσης προς την Άπω Ανατολή ή την Αυστραλία.
Για πρώτη φορά, η προσφορά περιλαμβάνει επίσης την αυτόματη πρόσβαση των κατόχων Μπλε κάρτας στα προνόμια των κατόχων Ασημένιας κάρτας του Executive Club για ένα έτος. Τα μέλη της, μεταξύ άλλων, έχουν πρόσβαση σε 250 lounges ανά τον κόσμο για τους ίδιους και έναν συνταξιδιώτη τους, προτεραιότητα στο check-in και την επιβίβαση στο αεροσκάφος, επιπλέον μίλια σαν bonus και εγγύηση επιβίβασης στην οικονομική καμπίνα ακόμα και αν η πτήση είναι πλήρης. Πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η YouGov για λογαριασμό της British Airways σε 6.000 Ευρωπαίους πολίτες έδειξε πως πάνω από το ένα τρίτο εργάζεται κατά μέσο όρο 50 ώρες την εβδομάδα. Παράλληλα, σχεδόν οι μισοί (43%) θεωρούν πως η σχέση εργασίας/προσωπικής ζωής δεν είναι ισοσκελισμένη, πράγμα που τους αφήνει βαθύτατα δυσαρεστημένους. Με την προσφορά αυτή, η British Airways προσφέρει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στους business travellers, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τα μίλια που κερδίζουν, πραγματοποιώντας δωρεάν ταξίδια με την οικογένειά τους ή τους φίλους τους.
Σύμφωνα με άλλη έρευνα του Harvard Business Review, τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ζωής πολλών Ευρωπαίων πολιτών και ζωτικό τμήμα της παγκόσμιας επιχειρηματικότητας και οικονομίας. Το 52% μάλιστα δηλώνει πως εάν περιόριζαν τον αριθμό των ταξιδιών τους, αυτό θα είχε σοβαρό αντίκτυπο στην επιχείρηση και στους ίδιους, ενώ το 87% επισημαίνει πως οι κατά πρόσωπο συναντήσεις είναι βασικό στοιχείο για να επισφραγιστεί μια συμφωνία.
Εν τούτοις, ο χρόνος που αφιερώνεται σε επαγγελματικά ταξίδια μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην οικογενειακή ζωή και στις διαπροσωπικές σχέσεις. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων απάντησε ότι το κύριο πρόβλημα είναι ότι τους λείπουν η οικογένεια και οι φίλοι στο διάστημα που βρίσκονται μακριά για επαγγελματικές υποθέσεις.
Η κα Φρέντυ Στίερ, Διευθύντρια Ελλάδας και Κύπρου της British Airways, δήλωσε σχετικά: «Η σύγχρονη εποχή επιβάλλει να εργαζόμαστε σκληρά, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει η απαίτηση να έχουμε χρόνο για να διαθέσουμε στην οικογένειά μας και την κοινωνική μας ζωή. Η ισορροπία ανάμεσα σε εργασία και προσωπική ζωή δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Οι επιχειρήσεις έχουν περιορίσει τα επαγγελματικά ταξίδια, γνωρίζουμε όμως ότι οι προσωπικές συναντήσεις θεωρούνται απαραίτητες για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Επιλέγοντας τη British Airways, ο business traveller μπορεί να εργαστεί αποδοτικά, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τα πολύτιμα κονδύλια που διαθέτει η επιχείρησή του στις αεροπορικές μετακινήσεις. Η εξαιρετική αυτή προσφορά τού δίνει τη δυνατότητα να κερδίσει επιπλέον δωρεάν πτήσεις και να τις εκμεταλλευτεί για να πάει διακοπές με τα αγαπημένα του πρόσωπα».


aviationnews.gr

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Την Ανοιξη ξεκινούν πτήσεις οι Μακεδονικές Αερογραμμές

Στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου τοποθετεί χρονικά η διοίκηση της Olympic Air την έναρξη των πτήσεων των Μακεδονικών Αερογραμμών. Την επαναδημιουργία της θυγατρικής εξήγγειλε πρόσφατα ο πρόεδρος της MIG, Ανδρέας Βγενόπουλος, με στόχο την κάλυψη των αναγκών για προορισμούς στους οποίους η Olympic Air δεν πετά απευθείας.
Σύμφωνα με τον γενικό εμπορικό διευθυντή της εταιρείας Σταύρο Δαλιάκα, οι αρχικές σκέψεις στο πλαίσιο του σχεδιασμού του πτητικού προγράμματος των Μακεδονικών Αερογραμμών περιλαμβάνουν τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Μόσχα, Λονδίνο, Παρίσι, Αμστερνταμ αλλά και με πόλη της Γερμανίας.
Μάλιστα στη περίπτωση του Αμστερνταμ διερευνάται η περίπτωση συνεργασίας με την KLM, ώστε να δοθεί διέξοδος και για συνδέσεις με υπερατλαντικούς προορισμούς.
Προκειμένου το πρόγραμμα που θα διαμορφωθεί να εξυπηρετεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, η διοίκηση της Olympic Air συναντάται από το πρωί της Τετάρτης με εκπροσώπους του επιχειρηματικού και τουριστικού κόσμου της Β. Ελλάδας (επιμελητήρια, τουριστικούς πράκτορες, ενώσεις ξενοδόχων κ.λπ.).
Η συχνότητα των πτήσεων, όπως διευκρίνισε ο κ.Δαλιάκας, θα εξαρτηθεί από την κίνηση που θα έχει ο κάθε προορισμός, ενώ σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία αεροπλάνα για να φέρουν σε πέρας το πτητικό έργο.
Οπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της Olympic Air, Αντώνης Συμιγδαλάς, «υπάρχει ένα μέγεθος ζήτησης από το επιβατικό κοινό που είναι σε λανθάνουσα κατάσταση», γιατί δεν υπάρχουν συνδέσεις με πολλούς προορισμούς, ώστε να υπάρχουν και μετρήσιμα στοιχεία. «Θέλουμε μία ποιοτική ένδειξη, αφού δεν έχουμε ποσοτική, για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε το είδος της ζήτησης, άρα και κατ’ αποτέλεσμα και την προσφορά που θα κάνουμε πάνω σε αυτή τη ζήτηση», σημείωσε.
Η εταιρία εξετάζει αυτή τη στιγμή και θα αξιολογήσει το μέγεθος των αναγκών σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με όσο το δυνατόν περισσότερους από τους ευρωπαϊκούς κόμβους γίνεται, αλλά και προορισμούς της Άπω Ανατολής και της Αυστραλασίας (μέσω τρίτων κόμβων). Από τις συζητήσεις αυτές δεν αποκλείονται και προορισμοί βαλκανικών χωρών, ενώ οι φορείς της Θεσσαλονίκης έθεσαν και ζήτημα περισσότερων συνδέσεων με προορισμούς του εσωτερικού.
Η έναρξη λειτουργίας των «Μακεδονικών Αερογραμμών», όπως διευκρίνισε ο Α.Συμιγδαλάς, θα γίνει τουλάχιστον με ένα ελάχιστο πρόγραμμα πτήσεων, που θα δικαιολογεί την ίδρυση και εγκατάσταση της αεροπορικής εταιρίας, η οποία «θα έχει την έδρα της, τα αεροπλάνα της, τα πληρώματα και το προσωπικό της στη Θεσσαλονίκη».
Ο κ.Δαλιάκας έκανε γνωστό ότι στις 25 Οκτωβρίου θα οριστικοποιηθεί το χειμερινό πρόγραμμα της Olympic Air, με περισσότερα δρομολόγια ανά προορισμό (οκτώ στη Θεσσαλονίκη).
 
πηγη: in.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Η Qantas επιστρέφει στην Αθήνα

Η αυστραλιανή αεροπορική εταιρία Qantas εκτιμά πως η οικονομία βρίσκεται σε ανάκαμψη και αυτό φαίνεται και στις αεροσυγκοινωνίες.
«Περάσαμε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, αλλά η κατάσταση βελτιώνεται», είπε ο γενικός διευθυντή της Qantas, Άλαν Τζόϊς. «Οι κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση αλλά κυρίως στην οικονομική θέση», είπε.
Πέρυσι τα κέρδη της Qantas παρουσίασαν μείωση 88% και έπεσαν στα 117 εκατομμύρια δολάρια. Ήταν όμως μια από τις λίγες διεθνείς εταιρίες που δεν είχε, τουλάχιστον, παθητικό.
«Αισιοδοξούμε πως στο μέλλον η κατάσταση θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο», είπε ο κ. Τζόϊς και ανακοίνωσε πως η Qantas προγραμματίζει να εγκαινιάσει πτήσεις και προς την Αθήνα, μέσω της θυγατρικής της «φτηνής» εταιρίας «Τζέτσταρ» (Jetstar).
«Η Qantas πετούσε και παλιότερα στην Αθήνα. Ήταν μια γραμμή με μεγάλη κίνηση αλλά λίγα κέρδη. Λόγω της μεγάλης ελληνικής κοινότητας στην Αυστραλία και της κίνησης που υπάρχει, προγραμματίζουμε να ξεκινήσουμε πτήσεις από Αυστραλία προς Αθήνα με τη Jetstar», είπε ο κ. Τζόϊς. Κατά την άποψή του, η γραμμή αυτή παρουσιάζει ανοδικές τάσεις που θα συνεχιστούν.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως η Emirates έχει δυο πτήσεις ημερησίως από Μελβούρνη προς Αθήνα, η Etihad τρεις εβδομαδιαίως και προγραμματίζει να τις κάνει ημερήσιες και από τον Δεκέμβριο και η Qatar εγκαινιάζει τη γραμμή Μελβούρνη-Αθήνα. Μια γραμμή που εξυπηρετείται ακόμα από την Singapore Airlines και την Thai International.
Μάλιστα, στο σκέλος της γραμμής Μελβούρνη-Σιγκαπούρη, η Singapore Airlines έχει δρομολογήσει το γιγαντιαίο αεροσκάφος Α380.
πηγη: hellenicbusiness.gr

Τριτη ημερησια πτηση της Aegean για Φρανκφουρτη

Απο την Κυριακη 18 Οκτωβριου ξεκινησε η τριτη ημερησια πτηση της Aegean απο Αθηνα για Φρανκφουρτη. Το ιδιαιτερο ειναι οτι χρησιμοποιει το σλοτ που αφησε η Olympic Airlines.. Καλες και ασφαλεις πτησεις!!!

JAL: Νωρίτερα το μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο

Ένα μήνα νωρίτερα θα ανακοινώσει η Japan Airlines Corp. – η οποία επιδιώκει κρατική στήριξη για τέταρτη φορά από το 2001 – το μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο που εκπόνησε, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg.
Οι μετοχές της αεροπορικής εταιρείας σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο σε χρονικό διάστημα ενός έτους.
Η Japan Air προτίθεται να παρουσιάσει το σχέδιό της περί τα τέλη του Οκτωβρίου, σύμφωνα με πηγή την οποία επικαλείται το πρακτορείο. Η εταιρεία ενδέχεται να καταβάλει «δεκάδες δισεκατομμυρίων» γιεν για τις συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις της, σημειώνει η ίδια πηγή. Η κυβερνητική επιτροπή που επιδιώκει τη στήριξη της αεροπορικής εταιρείας ζήτησε από τις τράπεζες δάνειο 200 δισ. γιεν (2,2 δισ. δολ.) και πρότεινε τη δανειοδότηση από την κυβέρνηση, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Mainichi». Οι μετοχές της αεροπορικής εταιρείας αναρριχήθηκαν έως 12% και διαπραγματεύθηκαν 11% υψηλότερα, στα 112 γιεν, στις 9:52 π.μ. Την εβδομάδα που πέρασε οι μετοχές της σημείωσαν απώλειες 26%, τις μεγαλύτερες σε διάστημα μιας εβδομάδας. Η Standard & Poor’s υποβάθμισε την περασμένη εβδομάδα τις μετοχές της Japan Air κατά δύο βαθμίδες, εν μέσω ανησυχιών ότι η εταιρεία ενδέχεται να εκδώσει νέες μετοχές για να περιορίσει τα ελλείμματά της. Την ίδια ημέρα και η Moody’s Investors Service υποβάθμισε το κύριο τμήμα πτήσεων της εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι η διορισμένη κυβερνητική επιτροπή ενδέχεται να προτείνει «δραστικά μέτρα» για να επανέλθει η JAL στην κερδοφορία.
Το σχέδιο θα καλύπτει χρονική περίοδο πέντε ετών και θα έχει στόχο την αύξηση των λειτουργικών κερδών της αεροπορικής εταιρείας κατά 50 δισ. γιεν, σύμφωνα με τον ίδιο άνθρωπο. Η JAL έχει προβλέψει λειτουργικές ζημίες 59 δισ. γιεν την τρέχουσα οικονομική χρήση, καθώς η παγκόσμια ύφεση περιορίζει τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια.
O πρόεδρος της JAL, Χαρούκα Νισιμάτσου, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία θα περικόψει 6.800 θέσεις εργασίας και θα προχωρήσει στη μεγαλύτερη παρά ποτέ μείωση των δρομολογίων της. Ο Νισιμάτσου ήδη έχει μειώσει περί τις 5.500 θέσεις εργασίας ή το 10% του εργατικού δυναμικού της JAL την τριετία έως το Μάρτιο του 2009.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ζητήθηκε από τον πρόεδρο η αποχώρησή του ώστε η αεροπορική εταιρεία να λάβει οικονομική βοήθεια από τους πιστωτές της.
Επίσης η JAL είναι έτοιμη να αρχίσει ξανά τις συνομιλίες με την Delta Air Lines Inc. και την American Airlines, τις δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου, για μια πιθανή συνεργασία.
πηγη: naftemporiki.gr

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Ελληνικες αεροπορικες εταιρειες: AEGEAN CRONUS Airlines [ - closed - ]

Η ιστορία της εταιρείας αρχίζει στην ουσία το Μάιο του 2000, όταν ανακοινώθηκε η συνεργασία code share με την Aegean Airlines. Στις 02.03.2001 ανακοινώνεται η αρχική συμφωνία για συγχώνευση με την ΑΕΕ, η οποία επικυρώθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού (Αρ. Απ. 182/III/2001) στις 05.04.2001. Στις 28 Οκτωβρίου 2001 η Cronus, τελικά, ενσωματώθηκε πλήρως στην AEΕ, η οποία είχε πάρει τελικά όλα τα αεροσκάφη της Cronus. H νέα εταιρεία πέταξε με μικτά χρώματα, με βασικό χρωματισμό της Aegean Airlines και μικτό όνομα αναγεγραμμένο στο σκάφος (δεξιά) το CRONUS AEGEAN AIRLINES, ενώ από την αριστερή πλευρά του αεροσκάφους ήταν AEGEAN CRONUS AIRLINES. Την άνοιξη του 2003 πλέον το όνομα της εταιρείας δεν υπήρχε στους ουρανούς.
Με τα χρώματα της εταιρείας πέταξαν τα ακόλουθα αεροσκάφη:
  • SX-BBT BOEING 737-33A
  • SX-BBU BOEING 737-33A
  • SX-BGH BOEING 737-4Y0
  • SX-BGI BOEING 737-3L9
  • SX-BGJ BOEING 737-4S3
  • SX-BGK BOEING 737-3Y0
Εαν καποιος αναγνωστης εχει επιπλεον, ή διορθωτικες πληροφοριες, παρακαλειται να επικοινωνησει μαζι μου! Ευχαριστω!

Indonesische Garuda kehrt 2010 nach Europa zurück

Die indonesische Fluggesellschaft wird ab Sommer 2010 auf den europäischen Markt zurückkehren und täglich Amsterdam bedienen. Erst im Juni hatte sie die EU von der "Schwarzen Liste" gestrichen.
Nachdem die EU-Kommission Garuda von der Schwarzen Liste gestrichen habe, werde die größte Fluggesellschaft Indonesiens ab dem 2. Juni 2010 einen täglichen Flug von Amsterdam über Dubai ins indonesische Jakarta anbieten, teilte die Airline heute mit. Damit ende ihre fünfjährige Flugpause nach Europa.
Jeweils um 10 Uhr verlasse ein Airbus A330-200 den niederländischen Flughafen. Die Ankunft in Jakarta sei nach einer kurzen Zwischenlandung in Dubai für 7.10 Uhr am folgenden Tag geplant. Ticketpreise für Hin- und Rückflug starteten ab 1100 Euro, inklusive aller Steuern und Gebühren, und seien ab sofort buchbar.
Der erst im Mai 2009 ausgelieferte Airbus A330-200 biete 186 Passagieren der Economy Class und 36 Fluggästen der Business Class Platz und verfüge über 180 Grad-Betten in der Business Class und in den Sitzen integrierte Bildschirme in der Economy Class. Außerdem stehe ein kostenloser Bordservice mit Barbetrieb für Business und Economy Class bereit.
Garuda hatte in den vergangenen Jahrzehnten ein umfangreiches Streckennetz nach Europa. So wurde unter anderem Frankfurt mit DC-10 oder Boeing 747 angeflogen in den 1980er und 1990er Jahren. Die Route führte damals zum Beispiel via Abu Dhabi und Bangkok nach Jakarta.


quelle: flugrevue.de

Germanwings und bmibaby kooperieren

Germanwings und die britische bmibaby arbeiten künftig zusammen. Auf den Webseiten germanwings.com und bmibaby.com werden ab sofort Flugverbindungen beider Airlines angezeigt, teilte Germanwings mit.
Durch die Verlinkung können über die Germanwings Internetseite zusätzliche Verbindungen unter anderem ab Manchester gebucht werden. Die englische Stadt wird von Germanwings ab dem 25. Oktober 2009 fünfmal in der Woche von Köln/Bonn aus angeflogen.
Umgekehrt bieten sich Kunden von bmibaby durch die Verlinkung nun auch Flugverbindungen über Köln in das Streckennetz von Germanwings.
Der Kunde wird nach Flugauswahl auf die entsprechende Buchungsseite der Partner-Airline weitergeleitet und kann dort sicher und schnell sein elektronisches Ticket kaufen. Auf der Website der jeweiligen Partner-Airlines ergeben sich weitere Reisemöglichkeiten für die Passagiere.
Bmibaby ist die Low-Cost-Tochter der von der Lufthansa übernommenen British Midland Airways und bedient mit 20 Flugzeugen der Marke Boeing 737 über 30 Destinationen in Großbritannien und Europa, teilte Germanwings mit.


source: flugrevue.de

Bmibaby and Germanwings join forces

Lufthansa-owned carriers Bmibaby and Germanwings are to advertise each others flights on their websites, as Germanwings gears up to launch flights from Manchester to Cologne later this month.
All of Bmibaby’s routes from Manchester, East Midlands, Birmingham and Cardiff are now available for search on the Germanwings site, while Germanwings routes from Manchester, Stansted and Edinburgh to Cologne (and on to other European cities via this hub) are now available via bmibaby.com.
The process works by handling the initial search on the partner website, before redirecting the customer where appropriate to the operating carrier’s site to complete the booking. The new service comes as Germanwings launches five-times weekly flights between Manchester and Cologne on October 25, its third UK destination.
The partnership makes sense for the German carrier, as Bmibaby is well established at Manchester airport, so the carrier will benefit from the increased exposure of its flights being available through Bmibaby’s search engine.
Lufthansa announced it was buying Sir Michael Bishop’s stake in Bmi in October last year , and the carrier also took control of Germanwings on January 1, 2009.


source: aviationnews.eu

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Olympic Air: Θα εξυπηρετεί τις άγονες γραμμές μέχρι τον Μάρτιο του 2010

Ο υπουργός Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, προκήρυξε τη νέα διαγωνιστική διαδικασία, για την παροχή δημόσιας υπηρεσίας σε 24 τακτικές αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας, απευθύνοντας τη σχετική πρόσκληση υποβολής προσφορών σε όλους τους Κοινοτικούς Αερομεταφορείς. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την 61η ημέρα από την δημοσίευσή του στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εκτιμάται ότι ο ανάδοχος ή οι ανάδοχοι θα ανακηρυχθούν περί την 1η Μαρτίου 2010, ενώ η αποκλειστική εκμετάλλευση των 24 γραμμών θα διαρκέσει δυο χρόνια, δηλαδή μέχρι 31 Μαρτίου 2012. Επισημαίνεται, ότι σύμφωνα με τη Κοινοτική Νομοθεσία, το Υπουργείο Μεταφορών, πριν την διαγωνιστική διαδικασία, είναι υποχρεωμένο να προσκαλέσει τυχόν ενδιαφερόμενες εταιρείες, να εκτελούν όποια γραμμή επιθυμούν, χωρίς επιδότηση, πράγμα που σημαίνει ότι θα αποχαρακτηριστεί από άγονη γραμμή. Μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, οι γραμμές θα εξυπηρετούνται από την Olympic Air, και μάλιστα χωρίς επιδότηση, όπως συμφωνήθηκε με την προηγούμενη κυβέρνηση.
Οι γραμμές που προκηρύχθηκαν -σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση- είναι οι ακόλουθες:
Αθήνα – Αστυπάλαια, Αθήνα – Κάλυμνος, Αθήνα – Ικαρία, Αθήνα – Λέρος, Αθήνα – Μήλος, Αθήνα – Σκύρος, Αθήνα – Κύθηρα, Αθήνα – Νάξος Αθήνα – Πάρος, Αθήνα – Κάρπαθος, Αθήνα – Σητεία, Αθήνα – Σκιάθος, Θεσσαλονίκη – Σάμος, Θεσσαλονίκη – Χίος, Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη – Σκύρος, Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Ρόδος – Κώς – Λέρος – Αστυπάλαια, Κέρκυρα – Άκτιο –  Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Άκτιο – Σητεία. Επισημαίνεται ότι τόσο η προκήρυξη όσο και οι όροι διενέργειας της διαγωνιστικής διαδικασίας ακολουθούν τις διατάξεις του Κοινοτικού Κανονισμού 1008/2008

πηγη:hellenicbusiness.gr

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Τo νεο αποκτημα της Olympic Air: Bombardier Dash 8-402Q G-FLBE

Εθεαθη στο Μπιρμινγκχαμ το νεο αποκτημα της Olympic Air, Bombardier Dash 8-402Q με νηολογιο G-FLBE. Αρχικα θα εκτελεσει καποιες πτησεις για την flybe πριν παραχωρηθει στην Olympic Air



Photo: Ian Bowley

[UPDATE: Στο μεταξυ το εν λογω αεροσκαφος εχει παραδωθει στη ΝΟΑ]

Air India pilots arrested after mid-air brawl

DUBAI – Two Air India pilots involved in a brawl with cabin crew have been bailed after their arrest and questioning by police, Indian newspapers reported on Tuesday.
Passengers on flight from Sharjah to Delhi on Oct. 3 looked on as crew members threw punches and hurled abuse at each other after a female attendant accused the pilots of sexually harassing her.
Police have registered a case against the pilots for “outraging the modesty of a woman”.
“The two pilots joined the investigations on Tuesday. We interrogated them and arrested them. But the charges against them were bailable and they were let off after they obtained bail from the investigating officer,” Delhi police spokesman Rajan Bhagat was quoted as saying by the Times of India.
source: aviationnews.eu

Aegean Airlines: Στο 9,48% το ποσοστό του κ. Αθανάσιου Λασκαρίδη

Στο 9,48% κατήλθε στις 13/10 το ποσοστό του κ. Αθανάσιου Λασκαρίδη στην Aegean Airlines, ενώ την ίδια μέρα το ποσοστό του κ. Παναγιώτη Λασκαρίδη ανήλθε στο 9,48%.
Αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στις 13/10/2009 πραγματοποιήθηκε μεταβίβαση μέσω προσυμφωνημένης χρηματιστηριακής συναλλαγής (OTC) 1.354.220 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας έναντι τιμήματος 270,844 ευρώ από τον κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη προς τον αδερφό του και μη εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας κ. Παναγιώτη Λασκαρίδη.
Ως αποτέλεσμτα, το ποσοστό συμμετοχής του πρώτου στην εταιρεία κατήλθε από 11,377% (που αντιστοιχούσε σε 8.125.360 μετοχές και ισάριθμα δικαιώματα ψήφου) σε 9,48% που αντιστοιχεί σε 6.771.140 μετοχές και ισάριθμα δικαιώματα ψήφου και του δευτέρου ανήλθε από 7,585% (που αντιστοιχούσε σε 5.416.920 μετοχές και ισάριθμα δικαιώματα ψήφου) σε 9,48% που αντιστοιχεί σε 6.771.140 μετοχές και ισάριθμα δικαιώματα ψήφου.

Σημειώνεται πως η εν λόγω μεταβίβαση αποτελεί ενδοοικογενειακή συναλλαγή.
πηγη: capital.gr


Φαντασμαγορική η τελετή έναρξης λειτουργίας της ΟLYMPIC AIR

Την δέσμευση της Marfin Investment Group (MIG) «του μεγαλύτερου ελληνικού επιχειρηματικού ομίλου να συνεχίσει να βάζει το κοινωνικό συμφέρον πάνω από το βραχυχρόνιο επιχειρηματικό συμφέρον όσο διαρκεί η οικονομική κρίση» εξέφρασε ο πρόεδρος του Ομίλου Ανδρέας Βγενόπουλος στην τελετή της επίσημης έναρξης της λειτουργίας της νέας Ολυμπιακής, της ΟLYMPIC AIR, που πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής.
Ο κ. Βγενόπουλος ευχαρίστησε, τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, για τον οποίο είπε ότι ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε στηρίξει την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής αγνοώντας μικροπολιτικά συμφέροντα. Ευχαρίστησε επίσης τους πρώην υπουργούς της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, Μεταφορών, Κωστή Χατζηδάκη και Ευρυπίδη Στυλιανίδη, Οικονομίας και Οικονομικών Γιάννη Παπαθανασίου και Απασχόλησης Φάνη Πάλλη Πετραλιά.
Ο κ. Βγενόπουλος επισήμανε ότι το κατόρθωμα της Olympic Air δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την συμπαράσταση και την σκληρή δουλειά των πέντε χιλιάδων εργαζομένων της, «πολλοί από τους οποίους προέρχονται από την παλαιά Ολυμπιακή οι οποίοι απαρνήθηκαν προνόμια, αργομισθίες και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις για να ενταχθούν στη νέα εταιρία».

Σε σύντομο χαιρετισμό του ο διευθύνων σύμβουλος της νέας εταιρείας Αντώνης Σιμιγδαλάς επισήμανε ότι η Olympic Air είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς των πέντε χιλιάδων εργαζομένων της και αποτελεί μια αξιόπιστη, και φιλική προς τον πολίτη εταιρεία που θα πετάει σε όλη την Ελλάδα.

Ο κ. Σιμιγδαλάς είπε ότι υποβλήθηκαν αρχικά 43.000 αιτήσεις που οδήγησαν στην επιλογή των 5.000 εργαζομένων. Λίγες μέρες μετά την έναρξη της λειτουργίας της, σήμερα, η Olympic Air πραγματοποιεί 180 πτήσεις ημερησίως σε 51 προορισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταφέροντας περισσότερους από 10.000 επιβάτες, με ένα στόλο 24 αεροσκαφών. Στόχος της εταιρίας είναι την Ανοιξη του 2010, να διαθέτει στόλο 32 αεροπλάνων από τα οποία τα περισσότερα θα είναι καινούργια ή με ελάχιστα χρόνια πτήσης.

Στην τελετή παραβρέθηκε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος και εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου.
πηγη: greekmoney.gr


Νέος διαγωνισμός για άγονες γραμμές


Οι κάτοικοι των λεγόμενων άγονων γραμμών δεν πρόκειται να μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση, ενώ ο διαγωνισμός που πρόκειται να προκηρυχθεί, ίσως και εντός της εβδομάδος, θα είναι ανοιχτός, δημοκρατικός, αξιόπιστος και χωρίς κανένα νομικό πρόβλημα. Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από την άτυπη συζήτηση που είχαν ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας και ο υφυπουργός κ. Νίκος Σηφουνάκης με τους διαπιστευμένους στο υπουργείο συντάκτες.
Αφορμή για τη συζήτηση αυτή ήταν η μαραθώνια, όπως εξελίχθηκε, συνάντηση που είχε η ηγεσία του υπουργείου και της υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τους εκπροσώπους των επτά αεροπορικών εταιρειών, που είχαν συμμετάσχει στον προηγούμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, ο οποίος τελικά ακυρώθηκε λόγω των εκλογών.

Από τα όσα είπαν οι δύο υπουργοί προκύπτουν τα εξής:

  • Στη συνάντηση με τους εκπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών, που κράτησε πάνω από πέντε ώρες, Aegean και Olympic airlines εμμένουν τις θέσεις τους και δε διαφοροποιήθηκαν ως προς τη διαδικασία του διαγωνισμού.
  • Ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί με βάση τον κανονισμό 1008 της ΕΕ. Μέχρι τέλος του μηνός θα διεξαχθεί και τέλος του έτους θα έχει λήξει το θέμα. Αν μέχρι τότε προκύψουν προβλήματα υπάρχουν διάφοροι τρόποι να επιλυθεί το πρόβλημα.
  • Η ΥΠΑ έχει αναλάβει να προσεγγίσει τους ενδιαφερόμενους ώστε να υπάρξει προώθηση λύσης τέτοια που να διασφαλίζει όλους.
  • Το υπουργείο θα περιμένει εισηγήσεις της ΥΠΑ ενώ δεν αποκλείεται και νέα συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου με εκπροσώπους των εταιρειών.
  • Στις προθέσεις του υπουργείου είναι η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την ΥΠΑ, ούτως ώστε να λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή.
  • Οι εκπρόσωποι των επτά εταιριών που συμμετείχαν στη συνάντηση εξήραν την πρωτοβουλία του υπουργείου για τη συνάντηση αυτή σημειώνοντας ότι κάτι τέτοιο γίνεται για πρώτη φορά και είναι προς τη θετική κατεύθυνση.
πηγη: tdn.gr

Οι «πρωτότυπες» χρεώσεις των αεροπορικών εταιρειών

Οι αεροπορικές εταιρείες αναμένεται να χάσουν 11 δισ. δολάρια αυτόν τον χρόνο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Για να αναπληρώσουν τις απώλειες, επιβάλουν διάφορες έξτρα χρεώσεις χρεώνοντας τους επιβάτες. Oι έξτρα χρεώσεις έχουν γίνει πλέον ο κανόνας για αρκετές αεροπορικές εταιρείες. Πιονιέρος του τομέα είναι ο Μάικλ Ο΄Λίρι, επικεφαλής της βρετανικής Ryanair, ο οποίος είχε σκεφτεί να χρεώσει την τουαλέτα για τους επιβάτες που ήθελαν να την επισκεφθούν την ώρα της πτήσης. Σήμερα σχεδόν όλοι οι ανταγωνιστές του Ιρλανδού μάνατζερ ακολουθούν τη γραμμή του εμπλουτίζοντας με νέες ιδέες τον μηχανισμό. Αν και στο Διαδίκτυο μπορεί να βρει κανείς πάμφθηνα αεροπορικά εισιτήρια, τα έξοδα της πτήσης δεν σταματάνε πλέον με την αγορά τους.

Η Βritish Αirways, για παράδειγμα, χρεώνει από τις 7 Οκτωβρίου με 11 ευρώ όποιον επιβάτη θέλει να καθίσει δίπλα στο παράθυρο και περίπου 40 μια θέση κοντά στην έξοδο κινδύνου. Αλλά όπως σημειώνει η εφημερίδα «La Repubblica», αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Οι επιβάτες έχουν μειωθεί κατά 7,5% τον τελευταίο χρόνο στην Ευρώπη και πολλές εταιρείες ακολουθούν ή είναι έτοιμες να ακολουθήσουν έναν δρόμο στον οποίο διαπρέπουν κυρίως οι Αμερικανοί.


Πρώτος στόχος είναι οι βαλίτσες: σχεδόν όλες οι αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ απαιτούν 15 δολάρια για την πρώτη βαλίτσα και 25 για τη δεύτερη. Σε αυτήν την έξτρα χρέωση δεν λείπει και η προσφορά: όποιος ταξιδεύει συχνά μπορεί να βγάλει την ειδική κάρτα της εταιρείας United Αirlines, η οποία χρεώνει 249 δολάρια ετησίως και για όλες τις πτήσεις της τα ταξίδια μιας βαλίτσας και οκτώ συνοδευτικών. Στην Ευρώπη, την πολιτική της United Αirlines ετοιμάζεται να αντιγράψει η ισπανική Ιberia.


Η Βritish Αirways δεν είναι η μοναδική που κερδοσκοπεί με τις θέσεις. Η Southwest χρεώνει με 10 δολάρια το προκαταβολικό τσεκ ιν και η Εasy Jet που δεν προσφέρει αριθμημένα καθίσματα χρεώνει έξτρα τους επιβάτες που θέλουν να μπουν πρώτοι στο αεροσκάφος για να πιάσουν κάποια καλή θέση. Η Ryanair ζητά από τους επιβάτες που κάνουν τσεκ ιν στο Διαδίκτυο 5 ευρώ. Ενεργώντας ως καρτέλ, περίπου δέκα αεροπορικές εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες αποφάσισαν να χρεώσουν με 10 δολάρια επιπλέον τις πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν στις τέσσερις αργίες των επόμενων μηνών. Θύματα στο κυνήγι της κερδοφορίας πέφτουν για έναν επιπλέον λόγο οι παχύσαρκοι. Κάποιες εταιρείες στις ΗΠΑ υποχρεώνουν τους «έξτρα λαρτζ» επιβάτες να πληρώνουν περισσότερο ή ακόμη και διπλό εισιτήριο. Η μονάδα μέτρησης είναι η ζώνη ασφαλείαςόποιος δεν καταφέρει να τη δέσει, πληρώνει. Κάπως έτσι, μέχρι να αδυνατίσουν οι παχύσαρκοι επιβάτες θα παχαίνουν τα έσοδα των αεροπορικών εταιρειών.


Πηγή: Τα Νέα

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Το πρώτο αεροπορικό ταξίδι με «εναλλακτικό» καύσιμο

Το πρώτο ταξίδι αεροσκάφους με καύσιμο που προέρχεται από το φυσικό αέριο πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα από το Λονδίνο με προορισμό το Κατάρ –έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς φυσικού αερίου παγκοσμίως.
«Η σημερινή πτήση ανοίγει το δρόμο για την αεροπλοΐα η οποία δεν θα εξαρτάται από το πετρέλαιο», δήλωσε τη Δευτέρα ο διευθύνων σύμβουλος της Royal Dutch Shell Μάλκομ Μπρίντεντ. «Βρισκόμαστε ήδη σε διαδικασία προώθησης του καυσίμου GTL σε παγκόσμια κλίμακα», τόνισε.
Η Shell δημιούργησε και παρήγαγε ένα «χαρμάνι» καυσίμου που αποτελείται κατά 50% από συνθετική κηροζίνη (Gas to Liquids - GTL) και κατά 50% από συμβατικό καύσιμο κηροζίνης με βάση το πετρέλαιο που χρησιμοποιήθηκε στο αεροσκάφος Airbus A340-800 της Qatar Airways.

«Πρόκειται για μια τεράστια καινοτομία που μας φέρνει πιο κοντά σε καύσιμα που παράγονται από πρώτες ύλες όπως το πριονίδι και άλλες βιομάζες που είναι διαθέσιμες στην εμπορική αεροπλοΐα», επισήμανε ο Ράινερ Όχλερ, εκπρόσωπος τύπου της Airbus.

«Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Airbus, το 30% του καυσίμου που θα χρησιμοποιείται από τα τζετ έως το 2030 θα είναι εναλλακτικής μορφής», συμπλήρωσε.

 
Πηγή: Reuters



Japan Airlines: Φέρεται να ζητά διαγραφή χρεών ύψους $2,8 δισ.

Τη διαγραφή χρεών ύψους 520 δισ. γεν (2,8 δισ. δολ) σκοπεύει να ζητήσει από τους πιστωτές της η Japan Airlines, σε μία κίνηση την οποία οι αναλυτές θεωρούν επικίνδυνη και δαπανηρή για αρκετές μεγάλες ιαπωνικές τράπεζες, σύμφωνα με όσα μεταφέρουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.
Το πρακτορείο Kyoto News, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές, ανέφερε ότι η Japan Airlines βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για το διακανονισμό χρεών με την ιαπωνική κυβέρνηση και τους βασικούς πιστωτές της.
“Οι μεγάλες τράπεζες θα πρέπει να απορροφήσουν μεγάλες ζημιές αν το σχέδιο πραγματοποιηθεί όπως είναι σχεδιασμένο”, τόνισε ο Brett McGonegal, γενικός διευθυντής της Cantor Fitzerald. “Το τελευταίο που χρειάζονται οι ιαπωνικές τράπεζες αυτή τη στιγμή είναι μεγάλες ζημιές”.



πηγη: capital.gr

Erster kommerzieller Linienflug mit synthetischem Treibstoff

Der erste kommerzielle Linienflug eines Airbus A340-600 der Qatar Airways mit dem Treibstoff GtL (Gas to Liquid), einem leistungsstarken synthetischen Treibstoff auf der Basis von Erdgas, startete am 12. Oktober um 10.15 Uhr von London Gatwick in Richtung Katar. Erstmals kam damit bei einem regulären Linienflug mit Passagieren ein Treibstoff zum Einsatz, der zu 50 Prozent aus dem synthetischen Treibstoff GtL und zu 50 Prozent aus Kerosin besteht.

Unabhängigkeit vom Öl - so lautet das Ziel von fünf Forschungspartnern, die am Dienstag, dem 13. Oktober 2009 in Doha, Katar, einen Kooperationsvertrag zur Erforschung des Einsatzes alternativer Treibstoffe in der Luftfahrt unterzeichnet haben. Gemeinsam mit dem Energiekonzern Shell, dem Technologiezentrum Qatar Science & Technology Park (QSTP), der Texas A&M University at Qatar und dem Triebwerkshersteller Rolls Royce plc wird das Deutsche Zentrum für Luft- und Raumfahrt (DLR) den Einsatz von synthetischen Treibstoffen auf Basis von Erdgas in einem dreijährigen Forschungsprojekt untersuchen. In dem Forschungsprojekt zur Charakterisierung der Verbrennungseigenschaften des GtL-Treibstoffes werden die Partner während einer dreijährigen Laufzeit den neuen Treibstoff in Hinblick auf Schadstoffemissionen und Leistung verbessern.


quelle: flugrevue.de

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Qatar Airways makes first flight with gas

Qatar Airways said it has completed the world's first commercial passenger flight powered by fuel made from natural gas, highlighting the aviation industry's continued efforts to reduce its dependency on oil-based fuel.

The flight from London Gatwick to Doha, Qatar, Monday was operated with an Airbus A340-600 aircraft powered by Rolls-Royce Group engines, using a mixture of synthetic gas-to-liquids, or GTL, kerosene and conventional oil-based kerosene fuel developed by Royal Dutch Shell, the airline said in an emailed statement.


"This milestone flight is the first step in making this alternative fuel available to airlines," Qatar Airways' Chief Executive Akbar Al Baker said in the statement.


The aviation industry is under growing pressure from environmental groups to reduce harmful emissions. Airline executives last month pledged to cut emissions to 50% below 2005 levels by 2050.
A number of airlines, including Virgin Atlantic, Continental Airlines (CAL) and Air New Zealand, have been testing biofuels on commercial flights as an alternative to existing pollutants.
Last December, Air New Zealand successfully flew a test flight powered by second-generation biofuel.
It was the world's first test flight using jatropha biofuel and followed a Virgin Atlantic test flight earlier in the year using a blend including coconut oil and babassu nut oil.
In February 2008, Airbus, a unit of European Aeronautic Defence & Space Co. (EADSY), flew an A380 powered by GTL fuel.
However, Qatar Airways claims to be the first airline to use GTL kerosene on a commercial passenger flight.
"We are now well on the way to launching GTL on a world scale for the first time," said Malcolm Brinded, Shell's executive director upstream international.
Qatar Airways didn't provide any details on by how much the GTL fuel would reduce emissions compared with conventional kerosene.
The Persian Gulf state of Qatar, holder of the world's third-largest gas reserves after Russia and Iran, will become the world's leading producer of GTL kerosene when it is put into commercial production from 2012.
It is already the world's top exporter of liquefied natural gas, or LNG, and by the end of the decade will have a total capacity of more than 77 million tons a year.
Shell and Qatar Petroleum are building the world's largest GTL plant in the Gulf state. The first phase of the Pearl GTL facility being built at Ras Laffan Industrial City is scheduled for completion by the end of next year.
The plant will produce around 1 million tons per annum of GTL kerosene from 2012, enough to fuel a commercial aircraft for 500 million kilometers, the Qatar Airways' statement said.
"Commercial aviation is one of the exciting new markets that this opens up, helping us maximise the value from our natural resources," Abdulla bin Hamad Al Attiyah, Qatar's deputy prime minister and minister of energy and industry said in the statement.
GTL jet fuel, a 50:50 blend of synthetic GTL kerosene and conventional oil-based kerosene fuel, was approved as safe for use in civil aviation by ASTM International last month.


source: business.maktoob.com
OnePlusYou Quizzes and Widgets